Publikuj artykuły,
buduj widoczność!

Ponad 98500 portali,
8000 influencerów,
1430 dziennikarzy.
Jedna platforma.
Załóż konto
Poznaj funkcje platformy
i automatyzuj działania e-marketingowe

Platforma WhitePress wspiera działania content marketingowe oraz influencer marketingowe.

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu do panelu obie strony mają dostęp do dedykowanych modułów. Wszelkie procesy i rozliczenia są realizowane przez WhitePress w sposób automatyczny.

Zobacz możliwości platformy
Publikacja artykułów Publikacja artykułów na popularnych portalach i blogach. więcej
Influencer marketing Współpraca z blogerami i vlogerami - prosto i efektywnie. więcej
Copywriting Opracowujemy wysokiej jakości treści i artykuły. więcej
Analityka i raportowanie Statystyki popularności i zaangażowania czytelników. więcej
Wirtualne biura prasowe Bezpłatne wirtualne biura prasowe i wysyłka notek prasowych. więcej
Oferta dla agencji interaktywnych, domów mediowych i klientów premium

Nasze usługi skierowane są do "świadomych" klientów oraz do agencji interaktywnych, agencji SEO, domów mediowych i firm działających w branży e-PR. Współpracę realizujemy w oparciu o szacunek i jasne zasady. Nie konkurujemy z partnerami. Dostarczamy im usługi w oparciu o własną technologię.

Specjalne ceny
i usługi

Nasi partnerzy otrzymują dedykowane usługi oraz specjalne ceny agencyjne.

Edukacja

Edukujemy partnerów w zakresie content marketingu i influencer marketingu.

Szacunek i ochrona
interesów

Nie konkurujemy z agencjami, nastawiamy się na długotrwałe relacje. Pracujemy w modelu "white label".

Zarabiaj z
Recykling treści
Recykling treści - tchnij życie w stary content

Recykling treści to proces, który pozwala na maksymalne wykorzystanie istniejących materiałów poprzez ich przekształcanie i dostosowywanie do nowych kontekstów i formatów, aby zwiększyć efektywność prowadzonych działań marketingowych. Regularne aktualizowanie starych treści sprawia, że są nadal aktualne i wartościowe dla odbiorców. Dowiedz się, czym jest recykling treści, jak go przeprowadzić oraz jakie korzyści może przynieść Twojej witrynie!

duplicate content
Duplicate content - czym jest i jak ją zidentyfikować? Jak radzić sobie z duplikatami na stronie?

Duplicate content występuje, gdy te same lub bardzo podobne teksty pojawiają się w więcej niż jednym miejscu w Internecie. To zjawisko ma negatywny wpływ na SEO, ponieważ wyszukiwarki mogą mieć problemy z określeniem, która strona jest oryginalna, co może prowadzić do obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania i spadku ruchu organicznego. Sprawdź, jak zidentyfikować duplikaty treści i jak sobie z nimi radzić!

PageSpeed Insights
PageSpeed Insights – jak skrócić czas ładowania się strony?

Narzędzi do testowania szybkości strony jest sporo. Fachowcy w tej dziedzinie proponują jednak, by w pierwszej kolejności korzystać z tego, co pochodzi od firmy Google, czyli profesjonalnego narzędzia PageSpeed ​​Insights. Na początek na pewno wystarczy, a co ważne, zapewni dostęp do wiarygodnych informacji. Google PageSpeed Insights diagnozuje wydajność strony i podpowiada rozwiązania w oparciu o dane. Dowiedz się więcej, jakie możliwości oferuje i jak z niego korzystać!

szybkosc ladowania strony
Co wpływa na szybkość strony? Praktyczne wskazówki jak skrócić czas ładowania się www

Wolno ładujące się strony frustrują, zniechęcają i zwiększają współczynnik odrzuceń. Takie witryny konwertują słabo lub wcale. I nie można się temu dziwić. Im bardziej wydłuża się ścieżka zakupowa, tym mniejsze prawdopodobieństwo osiągnięcia wysokich wyników sprzedaży. Wolno ładujące się serwisy należy koniecznie zoptymalizować, kierując się wytycznymi narzędzi SEO. Sprawdź, co możesz zrobić, aby przyśpieszyć działanie swojej witryny!

SEO - podstawy optymalizacji stron internetowych
Podstawy optymalizacji stron internetowych pod SEO

Optymalizacja domeny pod kątem wyszukiwarek to niezbędny fundament pod skuteczne pozycjonowanie. Jeśli słowa kluczowe dla naszej strony nie mają sporej konkurencji, sama optymalizacja może znacznie polepszyć pozycję w wyszukiwarkach. Poniżej zebraliśmy elementy, które należy wziąć pod lupę w pierwszej kolejności.

sxo
Search Experience Optimization: podstawy UX i wykorzystanie ich w SEO

SXO oznacza działania mające na celu poprawę doświadczenia użytkownika na stronie internetowej, które pozytywnie wpływają na jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Prawidłowo wykonany UX pokrywa się w znacznym stopniu z dobrymi praktykami SEO, dlatego te działania powinny iść ze sobą w parze, aby dzięki efektowi synergii, wzmacniać zalety obu technik. Dowiedz się, czym dokładnie jest SXO i jak wdrożyć jego elementy na swoją stronę!

Opinie pochodzą od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania  unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.
Współpracujemy z wydawcami
98608 portali i blogów, m.in.:
Ponad 98500 portali, 8000 influencerów, 1430 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto
Partnerzy